Allround digitaal marketeer

Je werkt voor de grootste aanbieder van appartementen in België en werkt in ons kantoor in Brussel. Als All Round Digital Marketeer ben je verantwoordelijk voor het leveren van onze algemene marketinginspanningen. Je bent een integraal onderdeel van de ontwikkeling en uitvoering van marketingplannen om doelstellingen te bereiken, van leadgeneratie tot merkbekendheid. Om succesvol te zijn in deze rol moet je competent en professioneel zijn, in staat zijn om trends in consumentengedrag te begrijpen en creatieve ideeën te genereren. U moet ook goed op de hoogte zijn van gespecialiseerde marketingconcepten, -principes en -tactieken. Het doel is om effectieve marketingprogramma's te leveren die bijdragen aan onze reputatie en groei. Functieomschrijving
  • Verantwoordelijk voor de uitvoering van alle marketinginitiatieven om verkeer, betrokkenheid en leads te stimuleren die zorgen voor verkoop en klantbehoud.
  • Werkt over functies en silo's heen samen om marketinginspanningen te leveren die voldoen aan de bedrijfsdoelstellingen en effectief gebruik maken van het marketingbudget.
  • Marktonderzoek verrichten om inzicht te krijgen in markttrends en concurrenten om de strategische richting van het bedrijf te bepalen.
  • Contact onderhouden met externe partners om campagnes uit te voeren en BBF's social media kanalen, SEM en SEO inspanningen te optimaliseren.
  • Kennis van customer journey optimisation en sales funnels om de content te creëren waar ons publiek naar op zoek is en vervolgens het pad naar conversie te optimaliseren.
  • Het vermogen om effectief online campagnes te creëren, monitoren, beoordelen en optimaliseren en het genereren van leads te verhogen.
  • Grondige kennis van SEM (Web Analytics, Google Adwords) en SEO voor websiteoptimalisatie.
  • Het vermogen om inhoud en effectieve teksten te schrijven voor online en traditionele marketingmaterialen (Google Adword-campagnes, blog/website, nieuwsbrieven, brochures) die consistent zijn met onze merkstem, stijl en toon.
  • Kanaalbeheer van digitale content hubs (agency platforms, BBF app etc.) en alle ondersteunende sociale kanalen inclusief e-mail / nieuwsbrief distributie.
  • Goede computervaardigheden, waaronder MS Office, marketing software en applicaties (Google Analytics, Google Adwords, Google Datastudio, Mailchimp, Hotjar, Facebook Business Manager, WordPress...).
  • De marketinginspanningen moeten regelmatig en voortdurend worden gemeten en geoptimaliseerd.
  • In staat zijn rapporten te genereren en bevindingen en marketingresultaten aan het management te presenteren.
  • Beheer van onze mailinglijsten en een basiskennis van relevante GDPR-naleving voor marketing- en communicatiedoeleinden.
  • Beheer van de marketing-/verkoopkalender en organisatorische workflows
  • Individuele taken van een marketingplan uitvoeren zoals toegewezen
Profiel
  • Grondige kennis van marketingelementen, waaronder traditionele en digitale marketing zoals en marktonderzoeksmethoden
  • Aantoonbare ervaring met marketing data analytics en tools
  • Goed georganiseerd en detailgericht
  • Uitzonderlijke communicatie- en schrijfvaardigheden
  • Commercieel bewustzijn in combinatie met een creatieve geest
  • BSc/BA in marketing, communicatie of gelijkwaardig
  • Kennis van HTML, CSS en tools voor webontwikkeling is een voordeel
  • Je hebt uitstekend Engels, Nederlands en/of Frans
Wij bieden 
  • Een geweldige werkomgeving met een levendig, internationaal team;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden om uw vaardigheden te ontwikkelen en te verbeteren;
  • Vast voltijds contract met een aantrekkelijk en competitief salarispakket;
  • Een uitdagende functie met directe verantwoordelijkheden in een toonaangevende organisatie.
Solliciteer nu door uw CV en sollicitatiebrief te sturen naar jobs@bbf.be

Stuur ons uw kandidatuur

Zoeken
Maat
Prijs

Panden vergelijken

Vergelijk