Service Adviseur

Service Adviseur - Serviced Apartments Brussel

BBF Serviced Apartments - Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België

Samenvatting 

Je werkt in een wereldwijde omgeving voor de grootste aanbieder van serviceflats in België. Binnen het serviceteam ben je verantwoordelijk voor een vriendelijke en probleemloze ervaring voor onze klanten (huurders, eigenaars en bedrijven). Veel van onze klanten zijn internationale zakelijke professionals, dus uw snelle reacties, oprechte warmte en behulpzame aard zullen van onschatbare waarde zijn voor de drukke, reizende professional. 

Functieomschrijving

  • Zorg voor die cruciale eerste indruk bij onze klanten en heb een natuurlijke passie voor het leveren van uitzonderlijke service.
  • Verwelkom en bedien klanten met een glimlach, in persoon en via de telefoon elke dag.
  • In staat zich snel aan te passen aan voortdurend veranderende prioriteiten om aan de behoeften van de klant te voldoen.
  • Geniet van het oplossen van problemen, vertrouwd zijn met het gebruik van een computer om efficiënt vragen van klanten af te handelen, waaronder verzoeken om verlenging van het verblijf, checkout-inspecties, financiële vragen en renovatie-updates.
  • Betaaltransacties accuraat en zelfverzekerd afhandelen, huur innen en achterstallige betalingen opvolgen.
  • Klanten voorzien van lokale informatie, routebeschrijvingen, voorzieningen en interesses, en evenementen plannen voor klanten om hen te verwelkomen in lokale buurten.
  • Check-in inspecties uitvoeren en eventuele onderhouds- en/of renovatie-eisen doorgeven en opvolgen.
  • Ervoor zorgen dat de sleutels van de appartementen correct worden beheerd en na gebruik worden geregistreerd en teruggegeven. 
  • Bijhouden en bijwerken van alle klant- en appartementgegevens in overeenstemming met GDPR.
  • Alle door het bedrijf vastgestelde regels, beleidslijnen en procedures naleven, met inbegrip van, maar niet beperkt tot die in het Handboek voor werknemers.
  • Andere taken naargelang de opdracht en de personeelsbehoeften.

Profiel

  • Je hebt ervaring met het werken met cultureel diverse klanten en hebt minimaal 2 jaar ervaring in de horeca of een aanverwante klantenservice.
  • Je bent mensgericht met een positieve instelling en gedijt bij het helpen van anderen.
  • U zet zich in voor kwaliteit en een probleemloze ervaring voor klanten. 
  • Respect, integriteit en communicatie zijn waarden waarmee u zich identificeert, u bent zelfgemotiveerd en werkt goed onder druk als onderdeel van een team en als individu.
  • U kunt uitstekend multitasken, bent ijverig en hebt aandacht voor details; 
  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in het Engels, Frans en/of Nederlands wordt zeer gewaardeerd.

Wij bieden 

  • Een geweldige werkomgeving met een levendig, internationaal team;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden om uw vaardigheden te ontwikkelen en te verbeteren; 
  • Vast voltijds contract met een aantrekkelijk en competitief salarispakket; 
  • Een uitdagende functie met directe verantwoordelijkheden in een toonaangevende organisatie.

Solliciteer nu door je CV en motivatiebrief te sturen naar jobs@bbf.be of bezoek onze website voor meer informatie. www.bbf.be/jobs

Zoeken
Maat
Prijs

Panden vergelijken

Vergelijk